Jerzy Księżopolski
Dzięki enova365 zyskaliśmy pełną kontrolę nad działem serwisu. Lepsza komunikacja między serwisem a administracją pozwoliła nam sprawnie rozliczać wykonane prace.
Jerzy Księżopolski
EURO-DŹWIG

Wdrożone moduły

CRM, Projekty, Serwis, Handel w chmurze Microsoft Azure

Wyzwanie

W firmach dźwigowych codziennie zachodzi wiele procesów przenikających wszystkie działy w firmie:

  • Zgłaszanie awarii oraz natychmiastowa reakacja pogotowia dźwigowego.
  • Rejestrowanie dodatkowych zleceń serwisowych oraz przydzielanie pracowników do poszczególnych prac.
  • Realizacja planowanych przeglądów oraz pomiarów.
  • Montaż nowych urządzeń.
  • Kosztorysowanie, ofertowanie oraz fakturowanie wykonanych prac.

Każde z powyższych zadań wymaga sprawnej komunikacji między pracownikami firmy, planowania zadań oraz bieżącej kontroli przyjętych budżetów.

Rozwiązanie

Implementacja enova365 umożliwiła kompletną obsługę serwisu oraz jego integrację z działem rozliczeń. Pracownicy operacyjni, będący w ciągłym ruchu, używają systemu na urządzeniach mobilnych - na bieżąco odbierają zgłoszenia oraz raportują ich realizację.

enova365 w chmurze Micorosoft Azure okazała się złotym środkiem między wysokokosztowym wdrożeniem systemu erp, obsługującego wszystkie obszary firmy, a potrzebą zachowania kosztów użytkowania na niewysokim poziomie.

Korzyści

  • Sprawna organizacja pracy serwisu poprzez przydzielanie zadań.

  • Wygodny dostęp do systemu dla pracowników terenowych.

  • Szybki przepływ informacji między działami firmy.

  • Pełna informacja o urządzeniu, jego parametrach technicznych oraz historii serwisowej, dostępna dla każdego użytkownika systemu.

  • Kontrola i planowanie realizacji zleceń, przeglądów oraz pomiarów.

  • Usprawnienie rozliczeń, fakturowania cyklicznego oraz kontroli budżetów.

keyboard_arrow_up