Zarządzaj relacjami z klientami, sprawdzaj interakcje, gromadź dane o nich, analizuj informacje i wykorzystaj je do poprawy obsługi klienta, marketingu i sprzedaży.
CRM to nie tylko typowe funkcje takie jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi. Dzięki temu modułowi skutecznie zorganizujesz pracę w firmie. CRM płynnie dopasowuje się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Łatwo zdefiniujesz własne rodzaje aktywności, projektów oraz kampanii CRM, dzięki czemu precyzyjnie dostosujesz wygląd i zachowania programu do potrzeb firmy.
Kontrahenci
Łatwo utworzysz listy kontrahentów. Formularz kontrahenta daje Ci wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.
Projekty
Grupa zadań i zdarzeń odnoszących się do jednego kontrahenta realizowana w celu osiągnięcia zdefiniowanego celu.
Zasoby
Znajdziesz tu wszystkie zasoby przedsiębiorstwa (np. wyposażenie, maszyny i narzędzia), którymi możesz łatwo zarządzać w formie wygodnych list. Możesz dodawać rezerwację do poszczególnych elementów - będzie ona zsynchronizowana z Kalendarzem.
Korespondencja seryjna
Przygotujesz szablon listu, który możesz wysłać do wskazanych kontrahentów na 2 sposoby. Wydrukowane listy wyślesz pocztą tradycyjną, a elektroniczne – automatycznie mailem. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana w systemie jako zdarzenie związane z adresatem.
Opiekun kontrahenta
Przypiszesz kontrahenta do operatora (opiekuna), żeby podzielić listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kontrahenta może mieć status opiekuna głównego (podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępcy (osoba, która zastępuje pracownika np. w przypadku nieobecności).
Zdarzenia i zadania
Zarejestruj i przyporządkuj do kontrahenta historię kontaktu oraz zadania do wykonania w przyszłości. Pokoloruj poszczególne zadania, przypisując im konkretne barwy, dzięki czemu łatwiej i szybciej zidentyfikujesz je pośród innych.
Kampanie
Twórz i grupuj projekty mające wspólny cel i powiązane z różnymi kontrahentami - kampanie marketingowe, sprzedażowe, itp.
Teczki
Zgromadź w cyfrowym folderze informacje na dowolnie wybrany temat. To odpowiednik papierowej teczki. Możesz skompletować w niej elementy umieszczone w różnych miejscach w systemie.
Wizytówki
Dzięki nim możesz uporządkować bazę kontrahentów i zarejestrować kontakty do potencjalnych klientów. Jeżeli klient zmieni status na aktywny, łatwo przekształcisz wizytówkę w pełną kartotekę kontrahenta i zachowasz dotychczasową historię kontaktu.
Załączniki
Przechowasz i zarchiwizujesz dokumenty związane z kontrahentami takie jak: umowy, oferty, zamówienia lub oświadczenia. Załączniki mogą mieć dowolny format: .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.
Poprowadź serwis dla swoich klientów za pomocą jednego narzędzia. Masz w nim dostęp do pełnej historii napraw i przeglądów.
Funkcja automatycznych powiadomień
Powiążesz urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu z danym kontrahentem. Osoba, która zleciła naprawę, może dostawać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia.
Integracja
Dzięki synchronizacji serwisu z innymi modułami wystawisz dokumenty handlowe i księgowe bezpośrednio z poziomu zlecenia serwisowego oraz zarejestrujesz towary pobrane z magazynu, w celu wykonania naprawy. Jakie dokumenty możesz wygenerować?
Zlecenia serwisowe
Kiedy przyjmujesz urządzenie do naprawy lub przeglądu, tworzysz zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania dla konkretnego operatora (serwisanta).
Przeglądy
Na podstawie określonych częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego.