main_photo

CRM - poznaj swoich klientów 

Zarządzaj relacjami z klientami, sprawdzaj interakcje, gromadź dane o nich, analizuj informacje i wykorzystaj je do poprawy obsługi klienta, marketingu i sprzedaży.

CRM to nie tylko typowe funkcje takie jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi. Dzięki temu modułowi skutecznie zorganizujesz pracę w firmie. CRM płynnie dopasowuje się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Łatwo zdefiniujesz własne rodzaje aktywności, projektów oraz kampanii CRM, dzięki czemu precyzyjnie dostosujesz wygląd i zachowania programu do potrzeb firmy.

Jakie korzyści dla Twojej firmy przyniesie dobrze dobrany CRM?

  • Zbudujesz bazę kontaktów i długotrwałe relacje z kontrahentami
  • Zyaksz łatwy dostęp do informacji i pełną historię wszystkich kontaktów i relacji w jednym miejscu
  • Usprawnisz organizację pracy, oddelegujesz zadania oraz skontrolujesz realizację zleconych prac
  • Możesz w przemyślany sposób planować kontakty z klientami, dostosowując je do ich potrzeb
  • Łatwo określisz potencjał kontrahentów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania

Jak dzięki CRM usprawnisz obsługę klientów?

Kontrahenci
Łatwo utworzysz listy kontrahentów. Formularz kontrahenta daje Ci wgląd do wszystkich danych o kliencie zebranych w systemie enova365.

Projekty
Grupa zadań i zdarzeń odnoszących się do jednego kontrahenta realizowana w celu osiągnięcia zdefiniowanego celu.

Zasoby
Znajdziesz tu wszystkie zasoby przedsiębiorstwa (np. wyposażenie, maszyny i narzędzia), którymi możesz łatwo zarządzać w formie wygodnych list. Możesz dodawać rezerwację do poszczególnych elementów - będzie ona zsynchronizowana z Kalendarzem.

Korespondencja seryjna
Przygotujesz szablon listu, który możesz wysłać do wskazanych kontrahentów na 2 sposoby. Wydrukowane listy wyślesz pocztą tradycyjną, a elektroniczne – automatycznie mailem. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana w systemie jako zdarzenie związane z adresatem.

Opiekun kontrahenta
Przypiszesz kontrahenta do operatora (opiekuna), żeby podzielić  listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kontrahenta może mieć status opiekuna głównego (podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępcy (osoba, która zastępuje pracownika np. w przypadku nieobecności).

Zdarzenia i zadania
Zarejestruj i przyporządkuj do kontrahenta historię kontaktu oraz zadania do wykonania w przyszłości. Pokoloruj poszczególne zadania, przypisując im konkretne barwy, dzięki czemu łatwiej i szybciej zidentyfikujesz je pośród innych.

Kampanie
Twórz i grupuj projekty mające wspólny cel i powiązane z różnymi kontrahentami - kampanie marketingowe, sprzedażowe, itp.

Teczki
Zgromadź w cyfrowym folderze informacje na dowolnie wybrany temat. To odpowiednik papierowej teczki. Możesz skompletować w niej elementy umieszczone w różnych miejscach w systemie.

Wizytówki
Dzięki nim możesz uporządkować bazę kontrahentów i zarejestrować kontakty do potencjalnych klientów. Jeżeli klient zmieni status na aktywny, łatwo przekształcisz wizytówkę w pełną kartotekę kontrahenta i zachowasz dotychczasową historię kontaktu.

Załączniki
Przechowasz i zarchiwizujesz dokumenty związane z kontrahentami takie jak: umowy, oferty, zamówienia lub oświadczenia. Załączniki mogą mieć dowolny format: .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.

 

Serwis

Poprowadź serwis dla swoich klientów za pomocą jednego narzędzia. Masz w nim dostęp do pełnej historii napraw i przeglądów.

Kto skorzysta na możliwościach tego modułu?

  • Warsztaty samochodowe
  • Firmy dźwigowe montujące windy, platformy, elektrowciągi
  • Firmy prowadzące serwis sprzedawanych przez nie towarów

 

Co zyskasz, wdrażając w swojej firmie moduł serwis?

  • Obsłużysz zlecenie serwisowe, od początku do końca, za pomocą jednego narzędzia
  • Zautomatyzujesz proces informowania klienta o etapie realizacji zlecenia (powiadomienia e-mail lub SMS)
  • Zmniejszysz ilość pracy potrzebną do ewidencjonowania przyjmowanych zleceń
  • Wygenerujesz dokumenty handlowe i księgowe z poziomu modułu enova365 Serwis

 

Funkcje serwisu, które pomogą Ci w zarządzaniu firmą

Funkcja automatycznych powiadomień
Powiążesz urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu z danym kontrahentem. Osoba, która zleciła naprawę, może dostawać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia.

Integracja
Dzięki synchronizacji serwisu z innymi modułami wystawisz dokumenty handlowe i księgowe bezpośrednio z poziomu zlecenia serwisowego oraz zarejestrujesz towary pobrane z magazynu, w celu wykonania naprawy. Jakie dokumenty możesz wygenerować?

  • Dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi
  • Dokument wyceny kosztu naprawy
  • Potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu
  • Dokument WZ – wydanie części z magazynu
  • Faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.

Zlecenia serwisowe
Kiedy przyjmujesz urządzenie do naprawy lub przeglądu, tworzysz zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania dla konkretnego operatora (serwisanta). 

Przeglądy
Na podstawie określonych częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego.

Potrzebujesz więcej informacji?

Zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy do Ciebie niebawem.
keyboard_arrow_up