Usprawnij pracę w firmie dzięki automatyzacji procesów biznesowych w poszczególnych modułach enova365. Dokumenty, zadania i informacje są przekazywane od jednego uczestnika do następnego, zawsze według odpowiednich procedur i ścieżek.
Koordynuj złożone działania realizowane przez zespoły pracujące w różnych działach lub departamentach firmy. Porządkuj grupy zadań przypisane do użytkowników i układaj w procesy niezależnie od obszaru firmy.
Definiuj procesy tak, aby angażować osoby decyzyjne, których akceptacja jest niezbędna do dalszej pracy z konkretnym zadaniem. Dzięki temu wyeliminujesz niepotrzebne przestoje, błędy. Pracownik nie musi znać wszystkich procedur obowiązujących w firmie, a zdefiniowany proces podpowie, co należy zrobić w konkretnej sytuacji.
Przechowujesz, porządkujesz i wyszukujesz dokumenty w rejestrach dokumentów: przychodzących, wewnętrznych i wychodzących. Ewidencjonujesz je zgodnie z rzeczowym wykazem akt i przypisujesz do poszczególnych spraw, działów lub elementów w strukturze organizacyjnej.
Popraw płynność pracy i usprawnij komunikację pomiędzy poszczególnymi stanowiskami. Wszyscy pracują na tym samym dokumencie (to oryginał i jego odpowiednik w systemie).