main_photo

SaldeoSMART dla firm i biur rachunkowych

SaldeoSMART to kompleksowe oprogramowanie do efektywnego zarządzania firmą w zakresie księgowości, dokumentacji i procesów. Dzięki niemu prowadzenie biznesu staje się prostsze, szybsze i bardziej przewidywalne.

Poznaj inteligentne narzędzie, które ułatwi Twoją codzienność. Automatyzuj powtarzalne czynności, eliminuj błędy i integruj wszystkie niezbędne funkcje, aby Twój biznes działał płynnie i skutecznie.

main_photo

Korzyści

  • zapanowanie nad chaosem w dokumentacji
  • pełna digitalizacja i brak papieru
  • najlepszy na rynku system OCR wspierany przez AI machine learning
  • dostęp przez aplikację lub przeglądarkę, bez instalacji
  • integracja z ponad 40 programami księgowymi
  • elastyczne, wielofunkcyjne narzędzie rozwijane od 14 lat
  • ponad 5000 firm korzystających z oprogramowania
  • możliwość całkowicie zdalnej organizacji pracy

 

Zautomatyzuj większość działań i procesów księgowych, zachowując nad nimi kontrolę.

 

  • kontrola należności i zobowiązań
  • powiadomienia o nowych fakturach i ważnych terminach
  • odczyt i import wyciągów bankowych
  • faktury wielostronne, walutowe, zagraniczne
  • automatyczne przelewy
  • wymiarowanie faktur pod kątem kontrolingu
  • odczytywanie pozycji, kodów kreskowych z faktur

Przygotuj księgowość swojej firmy na Krajowy System e-Faktur (KSeF).

 

  • zarządzanie z poziomu aplikacji bez logowania do MF
  • pełna integracja i zgodność z przepisami
  • zaawansowane zarządzanie uprawnieniami
  • szybsza, łatwiejsza i automatyczna wymiana dokumentów
  • wzrost wydajności i redukcja kosztów
  • dostęp do systemu gdziekolwiek jesteś
  • bieżąca kontrola dzięki systemowi powiadomień 

main_photo

Dość papierologii. Zdigitalizuj kadry dzięki elektronicznym teczkom pracowniczym. 

 

  • szybki i zdalny dostęp do pełnych informacji kadrowych
  • łatwiejsza wymiana danych i koordynacja zadań
  • zaliczki, raporty czasu pracy, tablica zadań
  • zgodność z przepisami i RODO
main_photo

Uporządkuj obieg i cykl życia dokumentów w Twojej firmie. Zarządzaj nimi szybko i sprawnie, oszczędzając czas swój, współpracowników i partnerów.

 

  • własne typy i obiegi dokumentów, automatyczny odczyt i procesowanie
  • pełne e-archiwum z historią edycji dostępne 24/7
  • rozbudowane uprawnienia dla poszczególnych użytkowników

 

Potrzebujesz więcej informacji?

Zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy do Ciebie niebawem.
keyboard_arrow_up