Balagan Sp. z o.o. to istniejąca od 2014 roku marka modowa zrodzona z potrzeby tworzenia produktów o ponadczasowym wzornictwie i klasycznym stylu, gwarantujących przy tym jakość i wygodę. Z racji swojej złożoności branża fashion generuje dużą ilość dokumentacji i związanej z nią pracy księgowej. Szybki rozwój firmy sprawił, że liczba faktur w krótkim czasie urosła o 400%, co spowodowało konieczność skalowania i automatyzacji procesów finansowo-administracyjnych w odniesieniu do rozbudowanej struktury organizacyjnej.
Dzięki wdrożeniu SaldeoSMART Balagan Sp. z o.o. w 90% pozbył się papierowych dokumentów i procesów związanych z ich fizyczną obróbką. Faktury trafiają do dedykowanej skrzynki mailowej i są odczytywane automatycznie za pomocą OCR-u. Następnie są kategoryzowane, opisywane i akceptowane elektronicznie przez menedżerów odpowiednich działów, którzy zyskują dodatkowe narzędzie do monitorowania kosztów.
E-archiwum umożliwia błyskawiczne odnajdywanie dokumentów i rozwiązywanie ewentualnych spornych sytuacji. Ta funkcjonalność usprawnia pracę zarówno kierowników, jak i osób odpowiadających w firmie za księgowanie i nadzór faktur, a także eliminuje błędy występujące przy ręcznym przetwarzaniu danych.
Zastosowany obieg dokumentów ma inne cechy i parametry w zależności od rodzaju faktur (handlowe i kosztowe). Samą zapłatę za faktury można wykonać masowo w programie, po ich akceptacji, ale jeszcze przed zaksięgowaniem.
Jako kluczowa zaleta SaldeoSMART wskazywana jest przede wszystkim prostota, przejrzystość i intuicyjność systemu. System umożliwia szybkie manewrowanie pomiędzy dokumentami, filtrowanie, eksport danych do formatów CSV, XSLX czy PDF. W przypadku preferencji pozostałych pracowników do pracy przykładowo w Excelu, łatwy eksport danych okazuje się istotną wartością dodaną.
Oszczędność do 1h dziennie dzięki OCR-owi i nadzorze poprawności faktur - bez konieczności ich ręcznego wprowadzania