Katarzyna Różnowska
enova365 wyeliminowała z naszej pracy ludzkie błędy, pozwoliła zapanować nad wieloma obszarami firmy i zautomatyzowała dziesiątki drobnych procesów, co bezpośrednio przełożyło się na zaoszczędzony czas i środki. Przy skalowaniu biznesu na początku trudno jest przestawić się z prostych rozwiązań na profesjonalny system. Jednak po poznaniu jego działania i możliwości, nie wyobrażamy sobie bez niego funkcjonowania firmy.
Katarzyna Różnowska
AGNUS24

Wdrożone moduły

Handel, Księgowość, Środki trwałe, Kadry i płace, Web Service, Elektroniczny obieg dokumentów

Wyzwanie

Agnus to obecna na rynku od blisko 20 lat firma zapewniająca czystość i utrzymanie budynków, głównie użyteczności publicznej. Przełom w jej rozwoju nastąpił kilka lat temu - większe kontrakty doprowadziły do szybkiego skalowania biznesu i dużych potrzeb w zakresie organizacji różnych obszarów przedsiębiorstwa.

Firma w krótkim czasie urosła do blisko 100 pracowników, zaczęła obsługiwać znacznie większe powierzchnie i uruchomiła drugą gałąź swojej działalności - hurtownię środków czystości Agnus24, działającą stacjonarnie i online. Wraz z rozwojem biznesu, nastąpił wzrost liczby obowiązków do wykonania i nadzorowania - kontroli nad projektami, pracownikami, harmonogramami czy fakturowaniem.

 

Rozwiązanie

Wszystkie te kwestie uporządkował i zautomatyzował moduł Handel, który dodatkowo zapewnił przede wszystkim uszczelnienie systemu pod kątem ludzkich błędów - oprogramowanie eliminuje je i na każdym polu pilnuje zgodności z potrzebami firmy oraz obowiązującymi przepisami. Wszystkie transakcje, zamówienia czy zapytania w e-commerce i sklepie stacjonarnym oparte są o system enova365. 

Wprowadzenie modułu księgowego okazało się kluczowe w zwiększeniu samodzielności - dzięki niemu zarząd może w dowolnym momencie generować przykładowo aktualny bilans czy RZiS - bez konieczności kontaktu z biurem rachunkowym. Pulpit klienta umożliwia stały podgląd na żywo jakie obowiązki zostały już wykonane i na jakim etapie są pozostałe. 

Moduł środków trwałych umożliwił precyzyjny monitoring mienia i zaopatrzenia, zarówno w gałęzi usługowej, jak i handlowej. Wcześniejsze rozwiązanie oparte o proste arkusze było na dłuższą metę nieefektywne. Dzięki nowemu systemowi czas inwentaryzacji w firmie został skrócony z 2 tygodni do 2 dni. 

Agnus korzysta także z modułu kadr i płac, który odciąża kadrową z obowiązku pilnowania terminów szkoleń, badań lekarskich czy wyliczania pensji. Z kolei rozwiązanie Web Service - bezpośrednie połączenie enova365 z bankiem - umożliwia automatyczne pobieranie wyciągów bankowych, dzięki czemu ewentualne błędy czy rozbieżności są błyskawicznie wyłapywane i wyjaśniane - zapewnia to kadrze kierowniczej bezcenną oszczędność czasu. 

Agnus zdecydował się także na wdrożenie SaldeoSMART. Wcześniej firma operowała jedynie na dokumentach papierowych, co prowadziło do licznych nieprawidłowości, chaosu w przekazywaniu dokumentacji do biura rachunkowego, czasem konieczności odtwarzania faktur, a przede wszystkim - zużycia ogromnych ilości papieru. Wprowadzenie systemu sprawiło, że całość procesów księgowych stała się dużo bardziej przejrzysta dla wszystkich jego stron. Weryfikacja dokumentów kosztuje kilka sekund i kilka kliknięć, a wdrożony elektroniczny obieg dokumentów eliminuje powtarzalną pracę i ryzyko występowania błędów takich jak np. duplikaty faktur. 

Za największą zaletę współpracy z READY TO RISE przedstawiciele firmy Agnus uważają jej jakość i szybkość wprowadzanych zmian. Mając na uwadze codzienny biznesowy ferwor, z jakim mierzą się nasi Klienci, tam gdzie to możliwe staramy się sami rozwiązywać ich problemy, również w sytuacjach, gdy są one efektem ich działań. Jako autoryzowany partner enova365 podpowiadamy jaki kierunek rozwoju oprogramowania będzie najbardziej optymalny, uwzględniając nie tylko oczekiwania Klienta, ale i własne wieloletnie doświadczenia – tak, by uzyskać najlepszy współczynnik efektu do kosztu.

 

Korzyści

  • Uporządkowanie i właściwa organizacja kluczowych parametrów pracy w kontekście szybkiego rozwoju firmy

  • Zwiększenie samodzielności w zakresie analizy finansowej czy bieżącego nadzoru aktualnej realizacji obowiązków

  • Precyzyjny monitoring stanu zaopatrzenia w czasie rzeczywistym - skrócenie czasu inwentaryzacji z 2 tygodni do 2 dni

  • Odciążenie kluczowych osób z działań powtarzalnych dzięki automatyzacji procesów księgowych i kadrowych

  • Niemal całkowita eliminacja papierowej dokumentacji, procesów i błędów związanych z ich fizyczną obróbką

  • E-archiwum dające momentalny dostęp do poszukiwanych dokumentów

Zobacz jak działa enova365

Jeśli chciałbyś poprawić wydajność Twojej firmy oraz przyśpieszyć pracę, zostaw nam kontakt do siebie.
Oddzwonimy do Ciebie niebawem.
keyboard_arrow_up