Przed wdrożeniem oprogramowania enova365 firma nie korzystała z żadnego systemu ERP. Niemal wszystkie, najczęstsze dla charakterystyki handlu czynności operacyjne, wykonywała w sposób ręczny (obsługa i komunikacja z klientem, serwis, magazynowanie, fakturowanie). Tego typu działania były na dłuższą metę nieefektywne, czasochłonne i uniemożliwiały skalowanie oraz dalszy rozwój biznesu.
BIKERS BY JAMRÓZ rozpoczęli pracę z enova365 od obszaru Handel i magazyn, stopniowo uruchamiając moduły Serwis oraz Business Intelligence. Kluczową funkcjonalnością okazała się automatyzacja wirtualnego magazynowania towarów z wielosztukowych faktur wraz z ich wszystkim parametrami.
Uruchomienie modułu Serwis umożliwiło sprawną obsługę Klientów na styku różnych pracowników odpowiadających za poszczególne etapy procesu. Automatyzacji uległa także komunikacja, która odbywa się obecnie za pomocą wiadomości SMS oraz indywidualnych kodów odbioru.
Najważniejszą funkcją modułu BI jest z perspektywy Klienta śledzenie RZiS w czasie rzeczywistym, niezależnie od zamknięcia miesiąca księgowego. Umożliwia to szybszą i skuteczną reakcję na dynamiczne zmiany rynkowe.
Skrócenie procesu komunikacji serwisowej z Klientem z 1h do 15 min